TITTA!

Idag så var jag och Elisabeth på stan... TITTA!! Sööööööööt! (Mitt andra namn är J.D så jag får vara känslig!!) Men i alla fall..Jag kunde inte bara gå där ifrån och lämna han ensam..Vad skulle ni ha gjort?
Hur som helst så köttade jag upp plånboken i fejjan på expiditen och betalade hela rasket. Bur, mat, sågspån, vattenflaska, hus och en liten fin rutchbana.. Rutchbanan vet jag inte riktigt varför jag köpte...Men jag tänkte om jag hade varit en blandras lejon/kanin så hade jag vela åka rutchkana! Daydreeeeming!! zZzzzZzzzzzz snark!!!!

Och där ja!! där vaknade jag upp ur mitt dagdrömmeliv! tänk om jag hade kunnat köpa den :( Snällis ge mig!

Friend of the day: Vivi so (för att hon tiggde om det) God natt // Manlig Blondin Bella


Kommentarer
Postat av: Pauline

Blev nästan lite rädd alltså. Så fail att köpa en kanin nu. Släpa med till oslo eller new york liksom..

2009-10-24 @ 01:28:53
URL: http://pline.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha, jag säger som pauline... Trodde verkligen du hade köpt den och fick jättemycket ångest. Det hade varit jobbigt för den lille rackaren att flyga över atlanten liks.

2009-10-24 @ 12:10:14
Postat av: emelie

(....och åka swebus i 5-6 timmar med, för den delen.)

2009-10-24 @ 12:10:47
Postat av: Annevi

Min första tanke var hur lessen den hade blivit när du åkt iväg (för man KAN inte ta med en (vad är det?) till Oslo.. Man har inte råd med mat till den...

2009-10-25 @ 22:38:22
Postat av: Jonatan

Det är en lejonhuvad kanin :D

2009-10-26 @ 12:09:32
URL: http://jonatansunderligavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0