Ojdå en blogg

Efter en hetsig konversation med Pauline igår, där vi bl. a. pratade om att hon saknade sind hund, så kom vi fram till att jag Jonatan Franzén kanske skulle skaffa en blogg trotts allt.
Så nu sitter jag här med en påse chips som snabbt håller på att fylla min mage med dess härlighet....mums!

Jag kan säga att det är precis vad jag behöver när jag ska försöka designa denna fördömda blogg utan att börja gråta! Jäkla skit att det ska vara så svårt då!!!!!!!!!!!!
Trotts detta måste jag tacka Pauline för sitt stöd... Jag blev snabbt poppis, knappt en sekund efter att bloggen skapades så fick jag min första läsare "Philip WesterLund". Jag ska bli den nya blondin Bella fast i manlig version! // Puss

Kommentarer
Postat av: FILLE

Fint det blev mannen!

2009-10-19 @ 16:33:19
URL: http://ettfillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0