Mitt liv som dagdrivare

Idag har jag velat om vad jag ska göra med mitt trevliga men ändå väldigt anorlunda liv! Ska jag till Oslo och leva det hårda livet eller uppfylla min dröm att åka till New York!?? That's the question!

Hur gick jag tillväga då? Jag började morgonen med att sitta hjärndöd på en stol och tänkte på Frans som låg och spann sådär kattigt som bara Frans kan. När han märkte att jag satt och stirrade på honom lyfta han huvudet, satte rumpan i vädret och la sig sedan ner, med en suck, åt andra hållet. men jag vet, JAG VET, att det var kärlek i den sucken! Men nog om Frans (kärlek till Frans). när vi utbringat denna kärleksbekräftelse kände jag ett plötsligt sug i magen. kan det vara mat som behövs? tänkte jag. men när jag skulle ställa mig upp lydde inte benen. ni förstår, jag lever ett så hektiskt liv, och det räcker med att jag vred igång duschen imorse så är mina muskler slutkörda. ja people, frågan är om ni skulle klara av EN enda dag som jonatan franzén..!anyway så fortsatte mitt grubblande om oslo och jag har fortfarande inte bestämt mig hur mitt liv ska fortsätta! To be continued!

 


Kommentarer
Postat av: Pauline

Lösningen är som följer:



Du kommer upp till Oslo nu när alla andra (vii) är här och sen om några månader eller så när alla ändå ska fortsätta på olika stigar så tar du din lilla stig till New York. YEY!

2009-10-20 @ 20:58:06
URL: http://pline.blogg.se/
Postat av: FILLE

Whatever she^ said!

2009-10-20 @ 21:38:46
URL: http://ettfillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0