Jonatan goes wild!

Idag var jag och Elisabeth ute på äventyr.. Vi tog oss ifrån standens gaser och begav oss ut på landet, med andra ord Tolarpsfallen! Fancy shit! På vägen dit så besökte vi en gammal vikinga grav! Elisabeth tänkte snabbt att nu jävlar ska jag offra en pinne till vår viking, sekunderna senare kommer hon tillbaka med ett plödande finger, jag tror vikingen ville att vi skulle dra åt helvete. Men nej vi gav inte upp! Elisabeth hämtade en STOCK! Feta offer ska det vara till en hårig viking! Sen ägnade vi en lång tid att våldgästa graven genom att göra diverse poser, lekte Hulken och kröp runt i tunnlarna, ohyes det fanns tunnlar!!!!!!!! Diggar verkligen den där vikingen, tycker han ska få heta Hans!
Sen tog vi oss till Tolarpsfallen... Mycket trevligt ställe det också, men inte lika intressant dock.. Så jag tar det lite snabbt, fika fika fika fika, kort, kort, kort!!KLART!!

                                                                                                              
Ska även införa Friend of the day: Elisabeth Tran!
God Natt// Manlig blondin Bella (och ja! Jag stör mig på att bilderna inte hamnade i mitten)

 


Kommentarer
Postat av: Ellie pellie

Wiieh! Friend of the day^^ Känner mig hedrad hohoho. Hans kommer för alltid att finnas i våra hjärtan. Du glömde nämnde din gåva. En gammal bussbiljett ;)

2009-10-22 @ 12:32:14
Postat av: Anonym

"Feta offer ska det vara till en hårig viking!" Var nog den äckligaste meningen jag har hört idag... haha

2009-10-22 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0